Furuhöjdskyrkan tackar dig för året som gått!

Furuhöjdskyrkan tackar dig för året som gått! 1024 615 Furuhöjdskyrkans församling, Alunda

lastningdecÖppen Hand, vår secondhandbutik har sålt för nästan 1,5 miljoner och för det har vi sänt iväg sänt 7 hjälptransporter, nu senast den 15 dec en till Moldavien. Vi har startat ett projekt i Deva Rumänien för Romer och hemlösa och vi har givet katastrofhjälp till Indien mm.

Under året har vi sänt 4 Gudstjänster i SVT och tagit emot många hälsningar. Vi har hälsat 35 vänner välkomna in i församlingen och fått döpa 23 till Kristus. Vi är oerhört tacksamma till Herren för allt gott som vi fått uppleva under året.

Nu hälsar vi dig välkommen till Nyårsafton

kl 19.00 Furuf inbjuder till Nyårsfest med premiär för Nyårsmusikal, Supé, program och så vakar vi in det nya året med en Gudstjänst!

Nyårsdagen

kl 11.30 har vi årets första Gudstjänst.

Trettondag Jul

kl 10.30 Gudstjänst i Edinge
kl 14.00 JULGRANSPLUNDRING med Pettson-teater, Jullekar och Tomten kommer!

Hjärtligt välkommen att vara med oss 2017

Spara