25+läger

25+läger 1024 670 Furuhöjdskyrkans församling, Alunda

Nu satsar vi igen! Upplev både vår och vinter i Österrike!

Härlig skidresa till Zillertal i Österrike för dig som är över 25 år och vill åka på ett kristet läger.
När? Lördag 26 mars till 2 april 2022, bussresa ca 27 timmar.
Pris? Ca 3900 kr för bussresa, logi och mat, inkl anmälningsavgift. Liftkort tillkommer.
Sista anmälningsdag:  Det finns några platser kvar, så hör med oss om du vill åka med
Ungefär så här ser en dag ut: gemensam frukost och morgonandakt, skidåkning/egna utflykter, gemensam middag, bibelstudium och samtalsgrupper. Kvällen avslutas med en härlig lovsångsstund!
Klicka här för att se gården och omgivningarna.
Vi hoppas kunna genomföra resan, men om lägret måste ställas in pga corona får alla tillbaka sin anmälningsavgift. Räkna med att Covid-pass behövs.
Frågor? Anders Mineur 070-723 40 37, Mia Jansson 076-28 98 030.
Anmälning sker här på hemsidan, länk till formuläret finns nedan.
Vi ser fram emot en härlig vecka! Ta chansen du med!
Mia Jansson, Anders & Katrin Mineur

OBS! Vi tar i första hand emot anmälningar från församlingens medlemmar. Övriga i mån av plats.

Anmäl dig här