Furuhöjdskyrkan anordnar resa till Israel!

Furuhöjdskyrkan anordnar resa till Israel! 522 546 Furuhöjdskyrkans församling, Alunda

Furuhöjdskyrkan inbjuder tillsammans med Duveskogs resor en resa till Israel jubileumsåret 2018 då Israel fyller 70 år.

Vi kommer att besöka de kända platserna som Kafarnaum, Genesaret, Jordan med möjlighet till dop där Jesus en gång döptes. Nasaret där Jesus växte upp, Jerusalem och alla kända platser som Oljeberget, Klagomuren, trädgårdsgraven samt Betlehem. Vi kommer också besöka platsen där David slog Goliat samt Eilat med möjlighet att resa till Petra eller besöka tabernaklet i Timna eller bara ta ett dopp i Röda Havet. Vi kommer också att besöka några Messianska församlingar på flera platser. Detta blir en resa för livet!  Det finns 45 platser så se till att anmäla dig i god tid för att garantera en plats!

Hela programmet för resan hittar du här: Program Israel 2018

ANMÄL DIG/LÄS MER HÄR!