Wake up – Jesus is coming

Wake up – Jesus is coming 726 905 Furuhöjdskyrkans församling, Alunda

Tilläggstext december 2020: Tack för en fantastisk Bibelstudieserie – Wake up – Jesus is coming! Vi säger tack till alla Bibelstudieledare som kom till oss och ur sitt perspektiv tog upp det superaktuella ämnet: Jesus kommer tillbaka! Tack Sven Almkvist, C-G Severin, Eva Moberg och Simon Ahlstrand och välkommen igen! Har du missat serien så gå in på YouTube och leta upp vår serie, du får en fantastisk undervisning.

Många känner stor oro nu när Corona-pandemin går in på sin 8onde månad och en andra våg. Vad är detta ett tecken på? Skogsbränderna i Kalifornien större än någonsin. Massdemonstrationer på olika platser och till och med vår natur ropar högt. Vad är på gång. Är vi nu inne i den katastroftid som förebådar Jesus återkomst?

Därför arrangerar vi 12 bibelstudier under 12 kvällar i november. Där vi från olika håll tar upp frågorna som har med den sista delen av den yppersta tiden. Dvs tiden alldeles innan Jesus kommer åter till jorden.

4-21 nov i Furuhöjdskyrkan; onsdag, torsdag, fredag, lördag 19.00 under 3 veckor med start vecka 45

Välkommen att lyssna på plats, vi tar in 50 personer, så kom och var med, kyrksalen är stor, upplev studiet på plats.  Men om du väljer att vara hemma så gå in på you tube Furuhöjdskyrkan, varje studium sänds via webben.

Talare: Sven Almkvist, C-G Severin, Mats Nyholm, Eva Moberg mfl

Missa inte detta!